Konstpaus!

Nu har jag inte bloggat på jätte länge.
Den enda och enkla anledningen till det är att jag inte haft lust.
Jag skulle kunna skylla på en hel massa andra saker. Som att jag inte haft tid, jobbat, gått i skolan, levt, umgåtts med mina kära osv. Alla de anledningarna är också sanna, men inte riktigt riktigt den riktiga anledningen.

Jag är lite blasé just nu. Tror att jag väntar på våren.
Folk brukar va down i feburari, men jag var på topp så min blues kommer nog nu i mars. Ganska bra eftersom att det antagligen är enklare att se vårtecken den här månaden.
Som igår till exempel! När jag åkte hem vid tre på natten var det en plusgrad! Sex såna nätter till så är det vår på riktigt sen! Score säger jag!

Igår kom jag på mig själv med att gå på tunnelbanan innan någon hunnit gå av. Kände mig grymt rebellisk och bestämde mig för att aldrig mer vara så oförskämd. Jag menar, hur svårt kan det vara och göra dom där små sakerna för människor!? Vänta med att kliva på innan dom kliver av, inte sjunga med när tunnelbanemusikerna spelar, låta bli att lägga krokben med väskan av ren tristess. Nej, jag borde kunna klara mig utan sådant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0