Det är sant, det är sant, det är sant!

Jag visste att det var så! Jag bara visste! Så var det så! Och jag hade rätt! Och jag är glad! Och ni är söta! Fantalastiskt som en gammal bekant skulle säga!

Idag träffade jag världens kanske bästa människa! En människa som betytt otroligt mycket och kommer fortsätta betyda otroligt mycket för mig. Än så länge kan jag inte säga varför, men det handlar om lycka, val och mål. Och det är bra. :)

Kändes som att gå på moln i eftermiddags - hur ofta känner man det utanför scenen!? Inte ofta! Dags att ändra på sånt!

Nu måste jag tvångssova för det är fortsatt impro imorrn och det är faktiskt kul. Kul på riktigt!

Kan även berätta att jag var extremt snäll idag. Jag lånade ut min mobil på tunnelbanan.
Det var inte för ett akut samtal, men jag gjorde det ändå. Ett tag trodde jag dock att tjejen skulle klösa ögonen ur mig. Sen insåg både hon och jag att killen bara hört min telefonsvarare. Tur för mig!

Nu tvångssova var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0