Kommer ni ihåg...?

...Förra sommaren när jag slutade blogga?
Det har typ hänt igen... Fast tidigare i år.
Jag har suttit fast i flytt, skola, olika jobb, slutproduktioner, vänskapsförhållanden, andra förhållanden, projekt osv osv. Det har helt enkelt inte funnits ork att upprätthålla det här.
Jag kommer nog definitivt skriva nån gång i framtiden också, men har kommit fram till att Twitter nog passar mig bättre. Det går snabbare och man behöver inte skriva så många ord. :)
Så om ni söker på mitt förnamn följt av mitt efternamn på Twitter så kan ni följa mig mer regelbundet där.
Senaste veckan har jag i det forumet avhandlat ämnen som blommorna på slottet, magkänslan efter att ha åkt alldeles för många karuseller och min personliga ohype för midsommar. Bland annat.
Innan jag officiellt tar paus i mitt bloggande (officiellt som i tre månader efter att jag i själva verket slutade blogga...) så har jag några saker att säga...

1. Den här våren har jag träffat människor som berört och förändrat mitt liv på fler sätt än jag tror att dom är medvetna om och jag är så ofantligt tacksam för det. Tack fina ni!

2. Hösten kommer innebära förändringar av ganska stora slag och därför behöver energin den här sommaren ligga på planeringen av förändringen. Det kan liknas lite vid min egen version av att bli vuxen.

3. Världen är otroligt vacker och den ligger för allas våra fötter så snälla, ta för er av den!

och 4. Jag är ingen superwoman, men sen när blev "ge upp" ett alternativ?:)
All kärlek och ha nu en fantastisk sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0