Weekendend

Borde verkligen gå och lägga mig men har insett att det är en sak jag generellt är ganska dålig på... Mycket lättare om någon säger till mig; Gå och lägg dig!
Men det händer inte så ofta...

Det har varit en lång helg. Med mest bra inslag.
Funderade redan i torsdags på varför jag kände mig så ambivalent, känslig och trött, men har nu kommit fram till orsaken. Tog tag i saken och diskuterade den med personen i fråga.
Nu är jag fortfarande trött, men har iaf kommit till ett sorts avslut.
Det blir snart bättre!
Inte för att det varit dåligt, bara lite konfunderande.

Just nu har jag fyra stora hörn som bygger upp mitt liv.
Min skolgång med allt vad det innebär.
Mitt jobb med allt vad det innebär.
Mina kärleks relationer med allt vad det innebär.
Och mina vänner med allt vad det innebär.
Det är fantastiska saker allihopa, men ibland känns det som att dom glider in i varandra och då blir det lite kaos. Fast oftast kaos på ett bra sätt.

Shit, man skulle kunna tro att jag är onykter när man läser det här. Det är jag inte.
Har druckit en (förlåt Sagan...) mycket dålig pina colada och sen bara kaffe.
Haft en intressant kväll dock. Fina människor och konstiga diskussioner.
Synd att jag var så trött bara... Och att jag glömde min pool och bastu-biljett. Kommer och hämtar den asap!

Nu måste jag iaf toksova för imorrn är det sång och det är sjuuukt kul, så inte va trött! Memo till mig alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0