Våren är här! I hope...

Oh vilken fin dag det är idag! Solsken och blå himmel!
Jag vandrade runt lite planlöst på söder, innan jag åkte hem från skolan, och bara njöt av att vinterna kanske snart äntligen är över.
Jag har en konstig känsla idag. Mer rotad och lugn än jag känt mig på länge, men samtidigt lika sjukt lycklig. Och uppepå det kände jag den kritiska delen av mig tittade fram idag.
Många känslor, många tankar, många val, många idéer.
Det är ostrukturerat kaos i mitt huvud just nu men det gör ingenting!
Och hela tiden vill jag träffa människor. Har nog aldrig varit så uttråkad av mitt egna sällskap tidigare.
Igår kväll försökte jag vara vuxen och hemma och inte göra någonting speciellt.
Jag höll på att gå i taket! Trots tappra försök att få mig att le. Eller. Jag log en hel massa, skrattade till och med lite för mig själv. Men det kändes så meningslöst att bara vara!
Nu är det dags att ge sig av och fixa girlanger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0