My baby don't talk sweet.

"Where have all the good men gone
And where are all the gods?
Where's the street-wise Hercules
To fight the rising odds?
Isn't there a white knight upon a fiery steed?
Late at night I toss and turn and dream
of what I need
...

I need a hero!"

Har lunchat med Musikalpojken idag och blivit utnämnd till kostymör. Är omåttligt stolt och när jag kom hem fick jag ett mail med låtlista till showen.
Kan det bli något annat än fantastiskt när man jobbar med musikallåtar!? Don't think so!
När jag gick igenom listan insåg jag att jag faktiskt gjort en hel del från Footlose även fast jag inte kopplade direkt vad som var därifrån. Men det finns många nostalgilåtar där! Som den här ovan! Oh happy days!
När jag lyssnar på musikalmusik vill jag bara hoppa, dansa och sjunga, är inte det ganska sjukt hur något kan vara så glädje framkallande!? That's my addiction! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0