Tre månaders kämpande - Två sekunders swooch.

Jag har haft min mobil i ca tre månader. Nej, det är inte en Iphone. Way too Mac för mig.
Under den här tiden har jag naturligtvis användt alarmet. Men jag kunde inte för min gud förstå varför man inte kunde stänga av det direkt när det ringde!
Jag var tvungen att låsa upp knapplåsets, trycka på lägga på knappen och sen gå in på klockan för att stänga av det. Sjukt svårt när man bara ska snooza...
För ett par dagar sedan spenderade jag en random natt hemma hos någon halvrandom människa.
Dagen efter skulle jag jobba och därför hade jag ställt alarmet. Naturligtvis.
När klockan ringer drar den här människan tag i mobilen och swoochar bara över skärmen och alarmet stänger av sig! Snoozar!!
Det lilla problemet jag inte löst på tre månader löste människan på två sekunder, I SÖMNEN!
Jag vet inte om jag ska bli imponerad eller upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0