Teaterskolan - Update.

Idag hade vi Guldmannen för första gången. Duktig är han!
Något vi gjorde som jag verkligen uppskattade var namnlekar. Nu känner jag att jag har koll på alla namn! Och även vem dom tillhör! Fantastiskt!

Vi är tretton elever och här är hela listan;
  • Akrobaten
  • Snyggingen
  • Friskis
  • Cappe
  • Äpple
  • Irland
  • Berlin
  • Spegeln
  • Modellen
  • Röda vanntofflor aka RVT
  • Willys
  • Tyget

Ja, också är det jag såklart; Lantisen.

Full koll som sagt! Mycket nöjd.
Förutom det så fick vi gå en hel massa. Gå och gå och gå och gå och... GÅ!?
Japp, och stanna lite då och då också.
Dessutom så fick alla berätta vad dom gjort innan och vad dom ville med framtiden. Mycket intressant att höra!
Fick också mig att inse att jag nog faktiskt jobbat ganska mycket med min passion. Fantastiskt egentligen. Antingen är jag turlig eller så är jag bra. Jag vet vad jag väljer att tro på...

Vi ska ha Guldmannen ända till på torsdag så det ska bli intressant att se vad som händer.
Jag älskar att studera igen! :)

Kommentarer
Postat av: Friskis

Haha, kreativt värre!



Jag är helt lost men nyfiken på Snyggingen och Modellen. Har mina misstankar. Vi kanske har samma smak på snygging iaf :P

2011-01-19 @ 12:49:10
URL: http://Teaterskolan.wordpress.com
Postat av: Ida

Hahaha, fast han heter bara det för att han utnämnde sig själv till det... Vem tänker du på?

Modellen är lång och smal. :) Och den enda som är kvar. :)

2011-01-19 @ 13:35:33
URL: http://frokennordfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0