Tävlingsinriktad xl!

Nu har jag gått tre dagar på teaterskolan.
Det är så fruktansvärt roligt, givande och inspirerande.
Samtidigt som det känns nytt med nya klasskamrater, lärare, övningar osv så känns allting väldigt välbekant och tryggt.
Och en sak som jag insåg idag är att jag är otroligt tävlingsinriktad när det gäller saker jag tror att jag är bra på!
Har alltid trott att jag inte är tävlingsinriktad alls, men när det gäller saker som jag tror att jag kan så är det tydligen inte så. Då kommer "Killer-Ida" fram och trampar på tår, tjuvnyps och är löjligt mallig när hon sen står som vinnare.
Inte mitt charmigaste drag kanske, men definitivt bra när jag ska söka scenskolan sen. Intalar jag mig.
Idag har jag vunnit ett antal övningar. Det har gjort dagen till en bra dag och jag ler löjligt stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0