Pol Roger och Asiatisk råbiff.

Det var två av beståndsdelarna ikväll.
En kväll i Djursholm med mina fantastiska arbetskamrater som får en att skratta så att träningsvärken i magen känns konstant.
Är det värt det? JA DET ÄR DET!
Fy fan va kul jag tycker att dom är!
Ikväll var jag vin och champagne ansvarig. Tungt ansvar, men jag klarade det!
Alla nöjda och glada!
Finns inte så mycket att tillägga kanske...
Nu är jag hemma, men hade, om jag ska va helt ärlig, hellre varit någon annanstans. Men nej!
Jag tänker på vad Kex sagt; Vill man ha något så måste man fråga efter det. Annars hämtar man bara till sig själv.
Nu är det snart dags att sova. Imorgon ska jag träffa en gammal favorit. Ska bli superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0