Out pga sjukdom.

Ja, tiden springer iväg till och med när man ligger hemma och dör pga sjukdom.
Helt plötsligt har nyår passerat, då jag bara var halvsjuk och hade urmysigt med finaste vännerna och lagade mat.
Passerade är även dagarna precis efter då jag låg däckad, verkligen däckad i sängen och tyckte synd om mig själv.
Jag tvingade mig själv att må bättre när den nya veckan startade och låtsades att året började då.
Spenderade en hel dag på en mottagning och funderade seriöst på om det verkligen är värt allt sånt här?
Vad jag kom fram till spelar mindre roll. Ska ju tydligen följa magkänslan.
Eftersom att jag hade lite ångest av att se mina fyra väggar offrade sig Kalenderpojken på en bio på kvällen och sen på tisdagen var det JOBB!
Slottet med världens bästa kollegor, världens konstigaste kunder och återigen snö när man ska hem.
Varför snöar det alltid när jag är på slottet!?
Igår gjorde jag en kort visit i hemstaden och åt tårta. Tävlade med brorsonen, beundrade brorsdottern och myste med prinsessorna.
Grattis till världens bästa låtsasmamma dessutom som fyllde 20 år äldre än mig igen! Som varje år!
Idag ska jag träffa världens finaste Leoj och göra spännande saker! Vad återstår ännu att se... ;)
Btw så är jag inte riktigt frisk än... Inte riktigt... Men vem orkar bry sig!?

Resten av veckan ska sen spenderas med Kex, Dansarn, Fd Kombon och jobb i Sörmland! Ev lyssna på min favvo historiker dessutom, men det är mest en parentes. Fantastiskt blir det dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0