Norra Brunn, Pizza Hut och Konjaksmarmelad.

Det är lite jobbigt för mig att ställa om och gå upp tidigt på morgonen för att ta mig till skolan.
Men det är värt det! Varenda missad minut av sömn! Har jag sagt att det är givande? Det är det!
Idag gjorde vi diabilder bland annat.
Förstår att ni tycker det låter tråkigt, men det är för att ni inte vet bättre!
Efter skolan idag boundade jag med Snygg, Akrobaten, Friskis och Cappe.
Närmare bestämt så åt vi lunch på Pizza Hut. Det var intressant. Dom hade inte bara pizza utan även blomkål! Mycket uppskattat av vissa av oss!
Efter boundandet mötte jag upp Leoj och Hypokondrikern på Kulturhuset. Där dracks det kaffe, skvallrades och skrattades. Sen kom en kille med skägg. Han skrattade också lite.
Promenad till Story, besök på vårdcentralen och sen hem till Leoj för powernap.
Det gick sådär. Han störde mig med ost och marmeladätande. Finns det något mer frustrerande när man försöker sussa sött!? Njaa... Oklart.
Sen blev det sliskiga drinkar på Storstad med Leoj och LPL aka Linus på Linjen.
Efter det kom Kex och vi halkade till Norra Brunn för att skratta åt såna där roliga människor. Det funkade! Vi skrattade! Och drack lite öl.
Kvällen avslutades med ännu mer sliskiga drinkar på Grill innan jag kramade Kex hejdå och grät inombords över att han överger oss nu.
Nu måste här sovas. Imorgon ska vi mima! Jag är lite orolig, men det blir nog bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0