Mellanöstern goes cirkus goes all wrong!

Efter att ha försökte ingjuta lite positiv energi i en av mina finaste vänner begav jag mig på beordran hem för att hjälpa Pyret med att dekorera inför mellanöstern-festen på lördag.
Jag har absolut ingenting med själva utformandet att göra, min uppgift har varit att fixa låtlistor (vilket iof också gått åt helvete, men de löser sig nog...) och endast det.
Hon har klippt, sytt, klistrat, tagit med sig ljusslingor från kairo och en massa annat tjafs.
Idag skulle all "knytas ihop".

Detta är reslutatet i köket...
Jag nynnar på en cirkussång och hon ser ut som att hon vill döda mig... Ohh the joy! :)
Mitt förslag för att rädda det hela är en stor jävla rökmaskin som kan producera tillräckligt med rök för att dölja skiten. Eller go full out, popa popcorn och spela cirkuslåtar hela natten.
Inget av förslagen är uppskattade... Konstig... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0