Kommande veckas planering.

Planering är verkligen inte min bästa sida, men när jag började fundera på kommande vecka så insåg jag att det kanske kan va bra och stolpa upp den lite.
Så här är ett tappert försök att göra just det:

Måndag:

Skola med röstträning och sång.
Lunch med Maruschka och catch up med Leoj. Ev fika med Maria Magdalena.

Tisdag:

Skola med berättande mim och scenframställning.
Fika med Muppen och sen Teateröl med klassen.
Där emellan ska jag och Musikalpojken helst hinna träna.

Onsdag:


Skola med berättande mim och scenframställning.
Canapeéskola och efterföljande middag.

Torsdag:


Skola med berättande mim och scenframställning.
Jobb, men oklart var än så länge eftersom att jag är dubbelbokad.

Fredag:


Skola med mim. En än så länge "ledig" kväll
som bör ägnas åt att dekorera och göra låtlistor.
Har för mig att det var träningsdag med Musikalpojken också...


Lördag:

Osäker på om jag tackat ja till att jobba då... Mycket troligt att jag har...
Dessutom fest med Mellanösterntema så en hel massa förberedelser och stök.

Söndag:


Brunch med *piiiip* och sen ev återupptagande av söndags-traditionen med Leoj.
Och träning med Musikalpojken?

Som ni ser är inte bara problemet att jag bestämt en massa saker redan, utan dessutom att jag känner att jag glömt av en hel massa jag bestämt bara för att jag inte skrivit ner dem.
Och nu när jag tittar på det så ger det inte så mycket utrymme att vara spontan vilket känns ganska kasst...
Men nej! Inte gå in i en ny vecka med negativa tankar! Det skulle ju kunna bli den bästa veckan i hela mitt liv, för att citera mig själv från när jag jobbade med promotion. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0