Kaos och ostress.

Igår var det dags för mim igen. Jag har egentligen ingenting positivt att säga om det än så jag tror att jag skippar att säga något alls.
Sen svor jag. Och... Asch, va fan!
Det har varit en hel massa hela veckan speciellt igår och i torsdags och jag är trött, stressad och oinspirerad.
Inte det att det varit tråkigt; tvärt om.
Men jag orkar inte skriva ner det.
Jag skriver tio stödord och behöver ni mer än det för att förstå så får ni fråga!

Kallt, Jobb, Skratt, Karaoke, Vegetarisk wrap, Sömn, Bäst, Tunnelbana, Köer, Hallonpuré.

Förutom det så pratade jag med världens bästa Balle idag. Saknar henne! Men glad att allt går bra och framåt.
Nu ska jag skriva en drinklista, tvätta, piffa, baka tårta och försöka hinna njuta av helgen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0