Filmfiasko.

På senaste tiden har jag involverat mig i diverse filmdiskussioner.
Lite ovanligt eftersom att jag inte tittar så mycket på film.
En av kontenorna var att jag hade missat en massa "klassiker".
Så i onsdags hade jag mini-utbildning med Kex.
Han hade bestämt att jag tvunget skulle se Inglorious Bastards.
Jag var open-minded.
Så popcorn och film.
Och... fiasko!
Jag var så uttråkad att jag höll på att somna!
Försökte verkligen uppskatta den, men nej, det var verkligen inte min cup of tea.
Det bästa jag fick ut av den var insikten att jag faktiskt förstår franska! Det hade jag inte räknat med. Men kul!
Jag kan gå in på hur många olika anledningar som helst till varför jag tyckte filmen var kass, men det känns onödigt hårt.
Den var tråkig helt enkelt och jag är hemskt ledsen att göra Kex besviken, men så är det.
Aldrig mer Tarantino?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0