Fantastico!

Igår var jag negativ.
Nej, det märktes kanske inte. Men det var jag. Hade gärna gråtit ut det, men jag var för trött för att ens göra det.
Så vad gjorde jag? Jag gick och la mig. Jag tog ett bad. Jag gick och la mig igen. Tittade på sjukt dåliga serier från Storbrittanien och erkände för mig själv att jag var oresonlig och löjlig.
Varför? Ja ni, det är en bra fråga.
Jag tror att det var så här;
Veckan som gått, och flera veckor där innan, har varit fantastisk.
Jag har träffat massa grymma nya människor, lärt mig saker, varit sjukt aktiv, umgåtts med människor jag älskar, upptäckt saker osv osv. Det har varit fantastiskt!
Så fantastiskt att jag lyckats förtränga de små orosmomenten som faktiskt finns i mitt liv.
Dom är inte många. Just nu är det två saker. En som jag har makt att förändra och en som jag antagligen inte har makt att förändra, men måste acceptera.
Den bästa lösningen är att ta tag i problemen och lösa dom.
Det har jag inte riktigt gjort.
Så när alla nya intryck och bristen på sömn gjorde sig påmind så kom alla negativa känslor och tankar på en gång.
Nu har jag tagit tag i det jag kan ta tag i. Jag har även sovit extremt många timmar. Ätit god frukost och insett; JAG ÄR FANTASTISK!
Nu är jag back on track, så försök inte ens få ner mig igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0