Dålig dag!

Vaknade vid tre imorse av en massa sjukt konstiga drömmar. Är inte riktigt säker på om det jag drömt om hänt eller inte. Sjukt jobbigt. Lyckas inte somna om förren typ en timma senare.
Har drömt en massor i flera dagar nu och som den lilla wannabe bohemen jag är så försöker jag tolka allt. Det går sådär.
Anyway så gjorde den där extra vakna timman att jag var sjukt trött imorse.
Trött och allt verkade gå fel.

Kom till skolan och insåg att mitt mood nog var smittsamt så jag försökte vara så tyst och diskret som möjligt.
Vet inte riktigt hur det gick.
Men ju längre av dan som gick, dessto bättre kändes det.
Jag gjorde en av mina bästa impro-övningar so far tror jag... Kändes så iaf. Kreativ under bad mood. ;)

Efter skolan strosade jag och Akrobaten och köpte en väska och slog sen följe hem. Gick en massa omvägar och pratade pratade pratade. Skönt att någon tänker som jag!

Ville inte riktigt åka hem så jag åkte till ett köpcenter och gick runt en stund.
Vid det här laget var mitt humör lite bättre.

Nu är det nästan tillbaka på noll och dags att göra sig iordning för kvällen.
Sauk och sen öl med klassen. Fin fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0