Breda, stansa, FRYS!

Kvällen igår blev fantastisk på en hel massa vis!
Ok, föreställningen var inte en av mina favoriter och Sauk kommer nog aldrig toppa min lista över bästa skådisar, men det positiva med det var att sen kunde det bara bli bättre!
Efter ridån gått ner fortsatte vi för att teateröla och hamnade till slut på Underbara bar.
Jag gillar verkligen det stället! Mysigt!
Eftersom att det var tisdag var det Maffia, men vi satt nere i lilla baren och missade allt.
Jag hade till och med missat The Comic om han inte hade vässt lite otrevligt att man borde hälsa.
Kvällen slutade allt för sent och med en allt för hög promillehalt för att det ska vara helt hälsosamt.

Imorse var jag pigg fram till ungefär klockan 10. Sen försvann energin och efter ca en timme hade den ersatts med övertrötthet.
Övningarna idag kändes väldigt blandade. Jag vet inte om det var mitt sinnestillstånd som gjorde att jag hade svårt att ta till mig dem eller vad det var, men inte helt hundra iaf.
Efter skolan lunchade jag iaf med Modellen, Akrobaten, Snyggingen och Berlin.
Sen begav jag mig till PBTS för kanapéskola.
Det var inte riktigt vad någon av oss hade väntat sig, men slutade iaf med mousserande vin, kanapéer, god middag och rödvin. Bättre slut än det skulle kunna ha varit!
Sen stod jag inför tre alternativ och beslutade mig för att det bästa vara att åka hem för att sova tidigt.
Det har gått sådär hittills... Men jag är på väg... Typ.... Nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0