The Secret?

Har ni hört talas om det här att visualisera?
Det är typ det boken/filmen/konceptet "The Secret" innebär.
Jag VET att det funkar. Det behöver vi inte ens diskutera.
Men jag tänkte så här; för att få den ultimata utdelningen så kan vi väl visulialisera kollektivt!?
Och vad vill jag då komma fram till?
SOMMAR naturligtvis! Om alla tänker sig att nästa vecka kommer innebära... Tja, plus 15 grader och sol till en början (vi ska väl kanske inte utmana ödet...) så lär vi ju se något resultat iaf!
Så vad säger ni!? Är ni med mig!?
"For Sommaren" kan vi kalla kampanjen. Sprid den!!

Kommentarer
Postat av: Louise

ja har hört talas om boken, men vet även att det är rätt stort i Sverige, Alla framgångsrika människor har använt sig av "the secret" sedan lång tid tillbaka, så själva boken är ingen nyhet - inte mindre underbar för det ;)

2011-03-02 @ 20:42:10
URL: http://likeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0