Så sprang tiden igen...

Helt plötsligt är klockan tio på fredag kväll.
Vad hände med tiden sen i onsdags frågar jag mig!?
Sjukt vad snabbt den går!
Speciellt idag. Jag sitter helt avdomnad och bara tittar på klockan.
Ta mig för något? Ajemen! Eller... Njaa... Orkar fan inte!

Mina kära fina klasskamrater sitter på ett sunkställe på söder och dricker öl.
Jag borde vara där vid det här laget. Men duschen var så trisam att den tog längre tid än den brukar.
Och nu känns det sent. Och lite jobbigt att ta sig ut i snön....

Igår när jag åkte hem på kvällen (natten) så hade det snöat drygt två dec. Ingen hade plogat och jag kände mig som någon upptäcktsresande på nordpolen eller något, Med en låda Pol Roger i ena handen och en Mc Donalds cola i andra.
Jag var classy.
Imorse när jag skulle iväg till skolan hade dom inte heller plogat.
Mitt morgonhumör gjorde att jag inte kände mig riktigt lika cool.

En latte senare såg jag rött på mimlektionen och funderade på varför jag inte säger någonting. Blandat med; Vad skulle jag säga? Svår balansgång.
Lite senare fick jag en annan svår balans att hålla då vi skulle flyga svalor. Eller snarare vara flygande svalor.
Jag har ännu mer blåmärken på mina lår nu. Inte så vackert, så jag skippar ego-bilder på låren just idag...

Nu ska jag aktivt ägna mig åt att han ångest över vad jag faktiskt ska ta mig för ikväll.
Räknar med att hålla på med det tills kvällen är slut ungefär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0