Positiv mim och Köttmacka.

Det blir många inlägg idag. Kompensation för att jag skrivit så dåligt på sista tiden? Eller kanske bara har mycket i huvudet som jag vill skriva ner... :)

Precis hemkommen från Landet där jag dinnerade med Ekan, Sagan och Leoj.
Alltid lika trevligt sällskap. Fina pojkar det där! Tre av oss valde den lite rustika rätten Köttmacka, medan en skulle vara lite finare och tog något shit med kalv. Maten var god dock och hela kvällen served its purpose så att säga.
Efter en längre diskussion om olika ölsorters härkomst och Godis Prinsen vs Karamell Kungen så begav jag mig hem.
Kvällen till ära hade jag bestämt mig för att köra högklackat eftersom att jag känt mig så okvinnlig hela dagen (btw så var det iskallt att äta glass i solen idag, rekommenderas icke än!) och tänkte väga upp det lite.
Förutom att man känner sig kvinnlig så får man ju längre ben och det passar i ett sällskap med längre män. Nog för att vi inte promenerade så mycket, men på hemvägen reflekterade jag över att jag kunde ta sjukt mycket längre steg i mina högklackade skor och därför kom fram sjukt mycket fortare! Praktiskt! Dock ett litet minus med all is ute just nu...

Sen tänkte jag nämna det här med mim igen.
Jag tycker ju det är så ofantligt tråkigt! Men idag när Rogga höll i det så hade jag kul! Kul på riktigt!
Då frågar man sig vad det är det är fel på. Läraren, tekniken eller mig?
Anyhow så är jag glad att det faktiskt var kul för jag misströstade lite ett tag.

Nu ska jag titta på webtv och bestämma mig för vem jag vill alla hjärtansdags-mingla med på måndag. Decisions decisions! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0