Jag är elak.

Jag är elak för att jag;

* Skrattar när diskaren halkar.
* Sätter mig så fort jag kan på tunnelbanan utan att visa hänsyn.
* Inte tycker att allt alla säger är roligt och skrattar.
* Inte tycker att alla är lika duktiga på allt.
* Leker en lek med två personer som inte är gjord för tre.
* Hoppas att min framgång kommer gå någon på nerverna.

Bland annat.
Jag är elak av en hel massa andra skäl också.
Men! Jag har aldrig spottat i någons vattenglas! Däremot skrattar jag fortfarande när jag tänker på det!

Imorgon ska vi äta glass i solglasögon med klassen. Ses framemot big time! Första sommar-aktiviteten avklarad liksom!
Sen ska jag träffa Leoj och Ekan. Fun fun fun! För vi ska göra något fun! Vet inte vad än, så förslag mottages gärna! Men funny fun ska det bli! Wooopiiiieeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0