Ingen flykt.

Nu tänker ni; Jaha, hon fick Svensson-panik och flydde.
Men nej, det är inte vad som hänt.
Vad som hänt är skola, jobb, feber och sömn. Om vartannat i princip.

I fredags var det mim och feber innan jag tog mig till Djursholm och jobbade med feber.
Kom hem vid halv sex på lördagsmorgonen och var helt död.
Sov några timmar, sen jobbade jag på PBTS med feber innan jag död släppade mig hem vid ett.
Igår köade jag till Buttericks innan jag åkte på kollationering och press-fotografering för Trojkan Produktions nya projekt där jag är kostymör.
Hem för lite lunch/middag innan jag mötte Akrobaten för en skrattkväll på BB. Irland joinade oss också och det var trevligt men jag var död.
Idag hade vi röst med en ny fantastisk lärare, sen möte jag Leoj för att shoppa och laga lunch.
Trevligt och mysigt och sen hem för att äntligen kurera mig.
Nu har jag legat i sängen hela kvällen och kollat webtv. Slappt och skönt.
Somnar nog snart.
Mer om vad som hänt och vad som händer de närmsta veckorna följer inom kort.
När jag är frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0