I veckan;

* Träffade jag en gammal bekant som blivit tjock.
* Bar jag solglasögon för att skynda in våren.
* Drömde jag om en gammal träskuta och klarblått vatten.
* Åt jag en köttmacka med tre sjukt sköna killar.
* Skrubbade jag golvet med GIF och klorin.
* Satt jag på Akrobatens axlar.
* Gömde jag mig i en källare i Gamla stan.
* Åkte jag hem med Pol Roger en sen kväll.
* Umgicks jag med någon jag tycker väldigt mycket om.
* Saknade jag människor som jag tappat kontakten med.
* Gick jag på bio.
* Sova jag till 10 en dag.
* Åkte jag hem före OCH även hemifrån före snöplogarna hade åkt någonstans.

Bland annat.

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ge ett tips på din favoritlåt eller favoritband för det vore kul att hitta lite ny musik! :)

tipsa i senaste inlägget här: http://robinhoods.se/2011/february/problem-med-videoklipp.html#comment :)

2011-02-13 @ 17:06:58
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0