Funny Bunny heter jag...

... Å jag är så gó och glad.
Vill du ha en rolig grej?
Stoppa fem kronor i mig!

Ja, det är vad jag har på hjärna just nu.
Man kan implementera det på i princip allt. Byta ut namn, ord osv. Väldigt underhållande.
Eller så har jag dålig humor.

Igår state:ade jag något. Idag fick jag det lite kastat tillbaka i ansiktet.
Jag är inte helt nöjd får jag erkänna... Lite irriterande. Men det löser sig som vanligt.
Dessutom jobbade jag idag. Japp. På PBTS. Ojojoj. Vilken dag.
Slutade med att vi möblerade om hela stället. Så jävla ambivalent hela kvällen. Damn damn. Men som sagt; Det löser sig.
Imorgon är det Rogga som är tillbaka i skolan och sen ska jag coffeedoffee med en av mina chefer, innan det är dags för catering. Blir en intressant dag.
Men innan det är då ska jag lyssna klart på den kanske roligaste podden just nu. TSKNAS!
Har ni inte lyssnat tidigare, så lyssna nu! Japp, det är typ värt det. Ibland. Oftast. Fast jag väljer nog att inte stå för att jag tycker det.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0