Torsdag den 9 september - Sammanfattning.

Har fått en dålig vana att sova länge på morgonen... Idag gick jag inte upp förren vid nio!
Efter en lååång frukost blev det sedan spegelmålning och hyllsäljning.
Därefter var det dags att äta igen - Lunch med Leoj! Den följdes av lite allmänt vandrande, knasigt shoppande och en drink på Story Hotel. Sen var det dags för en av de bästa svenska filmerna just nu på bio. Längesen jag skrattade högt när jag såg på film!
Naturligtvis räckte det inte med godis, popcorn och MER utan sen ville Leoj ha Ballerina-kladdkaka och mjölk!
Så då fick det väl bli så. Detta intogs samtidigt som vi kreativt nog målade akvareller och lyssnade på musik.
På det hela taget en bra dag, men nu bävar jag lite för imorgon...

Detta har vi lärt oss idag:
Att svenskar nog faktiskt kan göra bra film...

Detta ser vi fram emot imorgon:
Att reda ut saker och ting, samt att hitta en outfit till på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0