Ok, det är spännande...

Känner mig supernördig... Men följer valvakan med spänning!

Christian får ju högsta poäng, men shit vilka komiska inslag det erbjuder.
SDs kommentar att många andra partier har kopierat deras politik, VPs kommentar att dom ska se till att SD inte ska få något inflytande trots att SD har högre valresultat än VP osv osv.

Jag tror att mina sympatier kommer stå sig bra. Just nu ser det riktigt bra ut.

Något som också roar mig är hur stor valvakan är i de sociala medierna. Det är som att ha alla vänner runt om i Sverige i mitt eget vardagsrum! Fantastiskt!

Ohh no, förändring på siffrorna och jag svär högt!
Inga stora förändringar, men nu är marginalerna viktiga helt plötsligt.
Dags att ge upp vinet för ikväll tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0