Min egen julkalender!

Ja nu tycker ni säkert att jag är lite för tidigt ute, men jag kan tänka mig att det kan behövas lite planering om detta ska kunna genomföras... Och jag kommer behöva en hel del hjälp!

Men för att börja från början så sitter jag just nu och plöjer igenom julsånger. Mysigt, men det tycker ni säkert också är lite tidigt. I don't give a ****!

Så kom; "Twelve days of christmas! upp. Och jag började fundera lite... Så kom jag på att jag som singel och ung kvinna borde fixa min egna julkalender!
Och jag är inte så förtjust i choklad, känner inte att jag behöver presenter varje dag heller, så varför inte börja med ett nytt koncept!?
Så det jag tänkte var; En dejt varje dag!
Det ger mig 24 intensiva dagar att hitta min Prince Charming på.

Och nu tänker ni; Hur ska hon hinna med det i julruschen?
Tja, man kanske inte behöver ha heldags dejter? En kaffe eller liknande tycker jag kan räknas. Så länge man är överrens om att det är en dejt.

Till detta projekt behöver jag dock lite hjälp. Så om ni vet någon som skulle behöva gå på en dejt med en ganska trevlig, inte helt oskyldig, sarkastisk och positiv tjej under december månad; HÖR AV ER!

Planeringen börjar idag och än så länge är alla datum öppna, men först till kvarn! ;)
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0