Jag missade talet! Damnit Janet!

Japp, Lars Ohly skulle orera i eftermiddags, men attans; Jag lyckades springa därifrån!
Kommer nog behöva gråta mig till sömns...
Och ironi - Det är något ni har hört talas om hoppas jag. ;)

Förutom den stora missen idag så har jag lunchat med det gamla crew:et. Till och med Big Boss var med! Trevligt!
Sen blev det spring, språng, fram och tillbaka.
Vet förresten inte om dom är helt sålda på min julkalenders idé. Förstår inte... Den som är så klockren!

Nu har jag precis lagat mat till mig själv (Ohh yes! Lagat själv!) och ätit. Super duper gott!
Väntar på att Bossen ska ta sju tabletter och en dusch och sen dricka vin med mig.
Oj, iof kanske det inte är en så klockren kombo? Asch, you only live once! :)

Kanske dags för en dusch innan dess... Mmm... Duschen för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0