Grått Stockholm.

Efter världens längsta natt vaknade jag till ett grått höstigt Stockholm.
Inte på ett deprimerande sätt dock...
Efter att ha svept en smootie begav jag mig ut bland alla människor för att göra någonting otroligt läskigt igen.
Fast den här gången kändes det inte så läskigt... Konstigt blev det... Men slutar nog bra.
Känns bra.
Och det var ett bra val att ta mig ut igår också och prata bort mitt dåliga humör. Tack för att du alltid får mig att skratta! Och tror att jag är lite rolig. :)

Eftermiddagen och kvällen idag spenderade jag hos min mor med mina bröder och en jävla massa djur. Vin och mat i mängder.

Nu är jag psykiskt slut och ska sova. Imorgon ska jag till FF. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0