Fler vänner - Färre nudlar.

Världens kanske sämsta reklam?
Well well... Har extrema nostalgitrippar idag. Mode, musik, mat, allt!
80-tal, 90-tal, till och med 70-tal som jag inte ens upplevt!
Ambivalent som en gnu. Eller... Tja, whatever.

Var och fikade med en god vän i Kungsan idag. Minnen från när jag var ung och tyckte att det var Sthlm kom tillbaka. Och en fantastiskt god chokladmuffin!

Sen pratade jag med min bästaste bästaste bästaste vän som jag inte fått tag på på jag vet inte hur länge! Hoppas hon kommer upp till stan snart snart snart!

Handlade och lagade mat också! Uppskattat var det! Bra med "grannar" som är snälla och säger bra saker. Sånt gillar vi.

Nu är det Americas Next Top Model och Hellcats som gäller! Med té och skorpor!
Shit va mycket jag har skrivit om mat! Hahaha! Jaja, idag är det väl viktigt kan tänka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0