Dans ikväll.

Och jag bävar inför hur min rumpa kommer må imorgon... Visst är det kul, men herrejävlar va min kropp känns otränad! Inte bra inte bra. Men vi råder ju bot på det nu så. :)

Ska försöka tvinga ut mig själv innan tänkte jag så att jag får någonting kreativt gjort. Väntar på samtal som avgör lite hur, vad och när saker händer, men jag är så grymt dålig på att vänta!

Känner mig lite melankolisk och vemodig. Tänker, minns och reflekterar. Det är aldrig roligt. Eller, visst är det kanske det. Men det kommer en så bitter eftersmak som jag inte är så förtjust i.
Vill kunna leva mer i nuet, men är ganska dålig på det. Jobbar på det dock.

Har en massa byggarbetare utanför både mitt vardagsrumsfönster och köksfönster förresten. Detta gör att jag har en automatisk väckarklocka. Problemet nu är att jag börjar vänja mig. Eller så låter dom inte så mycket längre... För jag vaknar inte! Dumt.

Nu dricker vi té istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0