Dåliga dagar.

Ja, det blir nog lite dålig update denna helgen.
Igår tog jag itu med något jag tyckte var grymt jobbigt, sen begav jag mig för en sen lunch till Collage innan kaffe och jobb. Efter jobbet blev det mycket spontan (från min sida...) utgång och en väldigt trevlig kväll.
Nu försöker jag få tag på Bossen för att få hjälp med kvällens outfit.
Så jag borde nog göra mig iordning och bege mig.
Dessutom är det jobb med premiär som gäller ikväll!
Och 25+25års fest!
Så random att jag träffade både finaste Maruschkas bror och en gammal klasskamrat igår! Känns som att det verkligen är dags att återse alla och det ska bli så kul!
Men en dusch och sen iväg!
Och ja, imorrn är det jobb hela dagen! Och Moster åker! Kommer bli konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0