Busy busy life?

Livet är väl vad man gör det till antar jag?
Och just nu gör jag mycket av det.
Jag hade stängt av så länge och nu känns det som att jag faktiskt är tillbaka på riktigt.
Det har ju gått ganska lång tid nu, efter det att jag lovade en update, men det är för att det har hänt en massa oväntade saker.
Bra och dåliga - Men summan av kardemumman är att det kommer bli grymt bra!

Jag kan ju börja med att sammanfatta helgen. Lite kort.
I fredags blev det helt random utgång efter jobbet med mina kära Stureplans-kollegor.
Jag var inte direkt klädd för tillfället men det ordnade sig. :)
Sen på lördagen panikade jag över att jag inte visste vad jag skulle klä ut mig till på 50:års festen.
Nödlösningen blev... Rosa... Mycket rosa...
Men först jobbade jag, sen blev det som sagt nostalgi, gamla vänner, nya bekantskaper, tårta och ett ganska djupt samtal i natten.
Fast jag är fortfarande feg där... Vad är det egentligen jag är rädd för!? Tänk om jag kunde veta det...
Söndagen innebar jobb hela dagen. Heeeela dagen.
Jag var minst sagt slut på kvällen när jag kom hem.
Och då hade moster åkt... Sorgligt... Men bra för henne!
Det kommer bli bra tror jag.

Sen blev det nästa vecka. Den här veckan.
Och pga en massa olika faktorer så tänker jag inte gå in på exakt hur den har sett ut... Men jag kan säga att den har varit intressant. Möten, intervjuer, dans, vänner, jobb och åter jobb.

Jag har sporadiskt börjat jobba på två nya projekt som vi får se hur det kommer gå med. Håll tummarna för jag tror att det kan bli både intressant, roligt och givande!

Två dagar i rad har jag nu blivit ombedd att berätta om mig själv. Och vet ni vad?
Jag vet inte vad jag ska säga! Det känns som mitt liv mest handlar om jobb. Vad är jag utanför det?
Svår fråga. Och någonting jag måste ta itu med...

I tisdags eftermiddag så träffade jag en så fantastisk människa förresten!
Tänk att inte ha träffats på, vad blir det? 7 år? och ändå känna sig så bekväm med någon!
All lycka och framgång till dig, lilla vän! Och vi får se till att träffas lite oftare nu!

Nu är det torsdag och jag skulle ha träffat en person som gör mig så förvirrad emotionellt att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till... Så vad gjorde jag? Ställde in. Skyllde på att jag har jobbat för mycket.
Men det är inte riktigt sant... Jag fegade ur...
Det är något som skulle kunna gå såå bra, eller såå dåligt. Och jag orkade inte ta reda på vilket av det det skulle bli... Dumma jag.
Så nu har jag hela eftermiddagen och kvällen fri.
Kaffe någon?

Imorgon ser jag fram emot vin med Bossen. Right? ;)
Sen får vi se vad helgen har att bjuda på... :)

Ja, nu borde jag ta tag i ett av dom där projekten jag pratade om. Börjar med det enkla... Vilket det nu är... ;)
Eller äsch, jag kokar soppa istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0