Beslutet fattat!

Ja, nu har jag bestämt mig för vad jag ska rösta på!
Ska väl inte ljuga; Jag har varit ganska säker hela tiden, men nu kände jag; Ja, det är det rätta. Så vill jag ha det.
Fråga inte vad jag bestämt mig för, för det blir alltid en massa diskussioner som jag faktiskt inte har varken ork eller lust att ta. Och nej, detta innebär inte att jag ska rösta på Sverigedemokraterna. Absolut inte! Det kan jag ju säga direkt, med stolthet och övertygelse!
Oj, nu tog jag visst någon ställning iaf... Damn, alltså... Det är inte det att jag inte tänker ta ställning, men jag tycker inte att ni behöver veta vilken ställning jag tar.
Jag låter ju som att jag tagit en massa preparat, inte sovit på veckor och har iq-fiskmås! Så är det inte! Iaf inte stora delar av det.... Men men.
Lunch? Sen lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0