25 bistra och allvarliga sanningar om MOI!

1. Pratar hellre om allt och inget än sitter tyst och tiger.
2. Tror inte att drömmar någonsin går i uppfyllelse så jag håller mig till att ha mål.
3. Älskar havet! Kan dock ibland bli nojig och tänka på alla fiskar som simmar där och därför nöja mig med att titta på det.
4. Har svårt för vardag och att göra samma saker hela tiden.
5. Jag kan egentligen laga mat, baka, städa och sy. Men vill gärna att folk ska tro motsatsen så att de inte har för höga förväntningar på mig.
6. Jag anser inte att romantik är rosor och choklad utan att små personliga saker som en påse med bara det vita på popcornen.
7. Planerar att bli en tråkig stand up komiker.
8. Jag älskar att få och skicka sms.
9. Vägrar tro att det är meningen att man ska ha tråkigt och må dåligt. Det är bara en dålig ursäkt för att inte våga.
10. Jag kan inte leva utan musik. I mitt huvud finns alltid en sång.
11. Jag är livrädd för spindlar.
12. Jag älskar att kramas och hålla i handen. Med rätt personer!
13. Jag vill hemskt gärna vara vidskeplig, men snubblar på mållinjen och tror egentligen inte även fast jag skulle vilja.
14. Jag bryr mig för mycket om allt och alla.
15. Trivs bra med att vara själv, och blir lite rädd när folk kommer för nära mig. Men samtidigt är jag livrädd för att ingen ska bry sig om mig.
16. Önskar ibland att livet egentligen var en musikvideo. Kan se framför mig hur det skulle se ut...
17. Jag älskar kött! Kan inte föreställa mig ett liv som vegetarian.
18. Jag bär mina känslor "på mina skjortärmar". När någon har fått komma nära mig så finns det inga hemligheter eller känslor som döljs.
19. Tar avstånd från droger och nikotin, men dömer inte människor som ägnar sig åt sådant.
20. Hade i dessa 25 sanningar skrivit ner två som relaterade till sex, men raderade dessa då jag överlag inte pratar om sådant.
21. Jag tror på spöken, men kan inte få ihop i mitt huvud vad eller vilka dom skulle kunna vara.
22. När jag blir kär så blir jag det med hela hjärtat och älskar att få personen i fråga att känna sig speciell.
23. Äter inte skaldjur och i väldigt liten skala fisk…
24. Jag är en textnörd. Vackra ord och sammansättningar ger mig rysningar och jag vill gärna dela med mig men det är inte många som förstår charmen.
25. Jag är fruktansvärt dålig på att ta emot presenter och blir väldigt generad när jag får saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0