Tror du på Ödet?

Efter en grymt seg start på denna dag då jag inbillade mig att det spöregnade och inte vore bra för mina gummistövlar att bli rastade så kom jag faktiskt igång.
Lagade mat (det blev till och med gott!), var ute och sprang en runda och avslutade med solning och skumbad.
Nu sitter jag och rekar lite för imorgon när jag ska träffa Leoj. Ohh va kul det ska bli! Har saknat!!!
Men har insett att måndag egentligen är en riktigt dålig dag för vad vi ville göra... Men men... Har hittat ett alternativ och hoppas han gillart. :)
När jag hittade detta dock så snubblade jag över något helt annat och... GAAAAAH! Nu är den där positiva klumpen i magen typ dubbelt så stor och jag måste försöka tynga ner mig själv med en massa kall O'boy för att inte dras iväg med de flygande rosa elefanterna som vill ta mig med upp högt över molnen till sina luftslott!
Oh va jag hoppas att det här händer nu! Eller att det löser sig. Eller att jag vågar. Eller att det händer. Eller. Ja va fan!!!!
Bring on next week säger jag bara! Känner på mig att det kommer hända avgörande saker för hur jag kommer ta mig från A till B.
Gillar inte att måla upp stora kanavas av förhoppningar, men det spelar ingen roll vad som händer känns det som, för vad det än blir så blir det bra till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0