Trip down memory lane

Jag har inte bloggat på superlänge.

Först för att jag begav mig ut på landet igen och styrde upp allt som behövde styras. Besökte FF och världens finaste, myste med mina favvo prinsessor och njöt av höstluft.

Och sen för att min dator went dead on me!
Det var en traumatisk upplevelse måste jag säga! Fem dagar av ångest och ingen musik!

Nu har jag börjat om igen... Är nästan on track... Bara nästan.
Nej, jag orkar inte ens skriva om det! Så fruktansvärt var det!

Annars så jobbar jag på min julkalender. Det går väldigt sakta framåt kan jag säga. Det kommer hela tiden störningar på vägen. Nu senast i form av en person som inte riktigt vill vara det han är tror jag. Eller snarare kanske tror att han är något annat än det jag tycker att han är.
Mmm mycket att försöka reda ut och ta itu med.

Dessutom lyckades jag nu för ca två timmar sedan snubbla över något som fick mig att nysta i gammalt glömt "skräp" och nu lyssnar jag på nostalgimusik med en liten klump i magen och funderar på om, varför, hur och kanskes.
Nej, jag mår inte dåligt, men det är liksom... Kladdigt fortfarande på något vis.

När man lägger ner så mycket energi och känslor på saker så antar jag att det alltid kommer finnas där långt bak i hjärtat och huvudet.

Vet ni? Jag gör vettiga saker också! Jag jobbar, planerar, träffar människor och sånt!
När jag läste igenom det jag hade skrivit så lätt jag extremt kryptisk och filosofisk. Så är det inte riktigt!
Bara idag när det känns som att jag fick i mig en för stor portion melankoli till frukost.
Imorgon ska jag käka gröt med positivitetstopping istället!
Dessutom kanske det blir en tripp lite norr över till Marusckas nya by. Spänningen är olidilig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0