Stockholm i mitt hjärta...

Jag försökte förklara för M för några veckor sedan att jag blir mig själv när jag är i Sthlm. Staden tar fram mitt bästa och innersta jag på ett sätt som få andra platser gör. Såklart så är det en kombination av platsen, människorna, upplevelserna och allt annat som gör det, men hur det än händer så är det som magi för mig.

Jag älskar Stockholm!

Det märktes nog också när hon, Pa, Lillsnuffsan och Prinsessan Sockertopp var här och åt middag igår.
Något som inte bara var guld och gröna skogar eftersom att jag försov mig och fick stressa som jag vet inte vad för att hinna färdigt. Som tur var fastnade dom i en bilkö! :)
Kontentan blev iaf godkänd och jag tackar för en fantastisk eftermiddag.

Senare på kvällen mötte jag upp Leoj på Big Ben för lite standup, skratt och öl. Fantastiskt roligt! Som vanligt.

Idag har jag inte gjort mycket mer än ätit en alldeles för sen frukost, fikat med Tatti och uppdaterat mig i TheEvent.
Nu ska jag försöka göra mig presentabel och ta tag i kvällen. Fantastiska kväll!

Mer om vad som händer i veckan och annat mojs följer lite senare.
Kan ju avslöja att jag fått en idé i huvudet som jag måste få utlopp för.... Får se hur det går med det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0