Research.

Idag sitter jag och gör en hel massa research inför ett kommande projekt.
Det var jätte roligt innan jag insåg vad det var jag gjorde.
Varför är det alltid så? Det är som att det är helt ok att plocka undan och fixa lite hemma, innan man inser att det man faktiskt gör är städar och det är ju så ofantligt tråkigt!!
Jag tror att jag har lite fobi för konkreta måste grejer.
Får försöka glömma hur viktigt det är och bara se det som roligt igen.

Vet inte om det är så att Ödet bestämt sig för att bevisa för mig att det faktiskt finns, för just nu poppar det upp saker heeela tiden som har med varandra att göra.
Eller så är jag bara på rätt plats vid rätt tillfället för just rätt grejer.

Känner verkligen att min kreativitet skulle behöva ett uppsving och tänker försöka tvinga ut mig själv på nåt café för att jobba istället.
Närvaron av andra människor brukar få mig att bli mer produktiv.
Men just nu känns det jobbigt att ens sätta på sig skorna och jag skjuter upp det hela med att skicka sms, fixa naglarna och äta torkad mango.
Jag håller på att bli en enstöring!!! Eller iaf idag...
Har inte träffat en enda person sen igår... Knas! Skärpning Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0