Njutardag.

Ja, soft, skönt och slappt kan man nog sammanfatta det.

Pratade med M mitt på dan och hon P, Prinsessan Sockertopp och Lill Snuffsan kommer och äter middag här hos mig på söndag! Sååå mysigt!

Sen kokade jag kaffe, choklad och la ner bullar i en väska och begav mig in mot stan för att träffa Musikalpojken.
Vi åkte spårvagn, promenerade på Djurgårn och picknickade.

Sen hämtade jag grejer på Kulturhuset, shit-chattade lite, besökte världens sämst planerade affär och sen blev det mysig hemma middag. Lite vin och god mat gör vilken torsdagskväll som helst fenomenal.

Nu ska jag sova tidigt är tanken så att jag hinner tvätta imorgon och dessutom båda hypa upp och ner mig själv angående helgen. Men det är ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför var du där och tittade då? =)

Åhh Picknick är så härligt. =)

2010-10-15 @ 13:44:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0