Lura systemet?

Fråga mig inte varför, men det verkade som en superbra idé igårkväll...

Jag ställde klockan tidigt för att jag tänkte; Då hinner jag tvätta på morgonen.
Det jag hade glömt är att jag inte är den enda som bor i det här huset och därför så finns det människor som är mycket mer välplanerade och förutseende än vad jag är... Så tvättstugan var bokad!!! Även fast jag gick upp tidigt!!
Det går tydligen inte att lura systemet...

Nu har jag iaf bokat tid till imorgonbitti och ska försöka komma ihåg att jag gjort det också...
På det positiva har jag nu fått lite annat gjort som jag borde ha gjort för längesen. Men nu är det gjort!
Något lite negativt är att mina fingar är helt svarta, eller iaf naglarna och runt naglarna, efter mitt sko-färgande igår. DET GÅR INTE BORT! Fan... Men men... Tills jag gifter mig kanske...

Nu ska jag ta en dusch, shoppa lite essentials och fixa ihop en höst-picknick till i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0