Inga undanflykter.

Jag vet att jag varit dålig på att blogga. Borde inte komma med undanflykter MEN största anledningen till det är att jag upptäckt twitter. Fantastiskt roligt!
En annan ganska stor anledning är jobb, liv och trötthet.

Samtidigt som det känns som att det verkligen inte händer någonting i mitt liv så kör det på i 180.
Love it!

Insåg igår att jag inte kan ljuga mer för mig själv och gjorde något ganska random. Nu får vi se om jag vågar följa upp det och om det blir happy ending av det.

Fortsätter jobba på julkalendern. Hjälp mottages gärna! Behöver fler POTENTIELLA kandidater. Dvs, dom måste se bra ut! ;)

Nu har jag fått för mig att jag ska baka bullar, så då är det väl bara att köra.
Något jag helt klart kommer ångra när det är dags för utbak, men vafan gör min inte för lite hemtrevlig bulldoft i lägenheten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0