I'm in!

Jag är antagen.
Shit. Vad händer nu?
Hur löser vi det här? Kommer det här hända?
Jag har pirr, ont, bubbel och storm i magen på en och samma gång.

Hela dagen idag har känts som ett vakum.
Jag har jobbat, men det har inte riktigt känts som att jag varit där. Förstå då chocken när det låg 1240 kronor extra i handen. Jag trodde inte ens att dom tyckte om mig! Business men...
Men för att komma tillbaka till vakumet så var det nästan som när man kommer hem från semestern eller nån resa eller nåt.
Man undrar liksom; Jaha, var det inte mer? Vad händer nu? Vad är menningen?

Nu känner jag mig bara extremt... Känslosam.
Inget fokus över huvudtaget.
Damn. Måste försöka sova.


Kommentarer
Postat av: nicole

antagen? vart då? nu blev jag extremt nyfiken!

2010-10-28 @ 11:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0