Goda nyheter

Vaknade två timmar tidigare än beräknat av någon outsäglig anledning.
Lite irriterande eftersom att detta betyder att antalet sömntimmar för natten blev fyra och det är lite lågt till och med för mig.
Försökte tvinga tillbaka mig själv till sömn men det gick inte riktigt.
Ligger och är halvvaken tills jag inser; Det här går inte.
Lite längre än vad som egentligen borde behövas, men ingen är väl perfekt.
Satte iaf igång datorn och vad väntar i inkorgen om inte en fruktansvärt bra nyhet.
Nu kan det bara gå åt ett håll idag känner jag!
Ok att huvudet känns som bomull och jag är hungrig på ett sånt där illamående sätt som gör att man inte vill äta för man vet inte vad man är sugen på. Men det känns ändå bra på nåt sätt.
Idag är dagen D då jag ska klistra ihop och göra klart det här som jag dragit mig för för att sedan bara; Köra!
Fantastiskt!
Fast oxe som jag är behöver jag lite vardagslyx och tar därför ett skumbad innan jag drar igång ordentligt. Det kanske hjälper illamåendet bort och den fysiska energin tillbaka. Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0