Ensamhets abstinens.

Ja, jag är så himla nöjd med vad som händer i mitt liv just nu, men helt plötsligt kände jag en otrolig abstinens efter att bara få vara själv.
Så jag stängde in min.
På egna villkor är ensamhet bäst.
Och för att vara helt ärlig så var jag inte helt konsekvent med det. Jag valde bara mitt umgänge tydligt.
Satte telefonen på ljudlös i måndags och burrade in mig i täcket.
Upptäckte Twitter och började twittra. Relativt anonymt och inte för någon annans vinning än min egen. Men vilket fantastiskt socialt medium!

Igår fick jag med mig Musikalpojken på standup. Insåg att jag måste skära ner på sånt nu eftersom att jag hade sett 9 av 10 komiker innan. Med samma set.
Den enda jag inte hade sett innan hade jag gärna sluppit se alls. Jobbigt jobbigt jobbigt! Finns det inte lås på utsidan av alla dom där gatuköks-vagnarna!? Någon borde ha låst in honom och kastat nyckeln.
Och han som var MC... Enda anledningen till att jag inte personligen gick upp och slog honom på käften (jisses va aggresivt och inte jag det lät...) var att det hade gjort ont i handen och han är inte ens värd det.
SUCK säger jag bara! Som i sigh alltså....

Idag har jag mest sprungit en massa ärenden och förberett mig mentalt för en fullspäckad helg som börjar redan imorgon. Ser fram emot allting och hoppas att mötet imorgon går bra. Jag behöver det!
Ska även träffa finaste Dansaren på en fika imorrn. ÄNTLIGEN! Har saknat!!!

Nu är det One Tree Hill och Twitter som hägrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0