Det gick!

Hade en diskussion hurvida jag skulle kunna färga mina bruna skinnskor svarta eller icke, men nu kan jag glatt redovisa att det gick! Så mycket snyggare blev det dessutom! Nu kommer jag använda dem. :)

Dagen idag har varit väldigt chill. Fick en tv kompis en stund på eftermiddagen innan han gick till jobbet. Mysigt! Speciellt med tanke på att jag verkligen inte kände för att göra något vettigt idag.

Nu har jag tagit igen lite av det jag borde gjort tidigare och är ganska nöjd med vad jag lyckats åstadkomma iaf.

Jag tror att jag den senaste tiden haft skratt-terapi och nu känns allting som en räkmacka utan räkor eftersom att dom luktar illa och är äckliga.

Kvällen ikväll bjuder på ännu mer slö-tid, men förhoppningsvis leder det till otrolig produktivitet imorgon.
Wooopie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0