Bonde söker fru...

Jag har aldrig sett det förut, men idag tänkte jag ge det en chans.
JAG ÅNGRAR DET! Usch va dåligt jag mår! Jobbigt! Tycker folk verkligen det är kul att se folk sitta och vara helt obekväma!? Stackars bönder! Har man att göra med en blyg person får man väl kanske hjälpa dem på traven!?
Jaja, whatever. Uppenbarligen har dom anmält sig så dom får väl skylla sig själva lite, men jag tänker verkligen inte titta igen!

Nu när jag ändå är inne på ämnet kärlek (igen) så fick jag en väldigt oväntad kärleksförklaring igår.
VÄLDIGT oväntad. På många sätt. Och tyvärr, eller kanske som tur är, inte besvarad från min sida.
Har fått nog av drama i mitt liv och känner att killar med flickvän gärna får hålla sig långt borta. Man kan inte tänka tänk om hela tiden. Det blev inte och det är nog nästan bättre det.
Personen kommer alltid ha en plats i mitt hjärta som en vän och jag har mycket varmare känslor för honom än jag har för vissa andra inblandade i historien som stod mig närmare då.

Konversationen vi hade leddes dock in på annat med... Vi har ju en hel bekantskapskrets gemensamt. Och jag har väl inte alltid varit den enklaste att handskas med där. Eller, en gång hände något som jag inte planerat men uppenbarligen var det inte lika oväntat för andra inblandade.
Jättekonstigt när jag fick reda på det och gav mig lite panik. Som tur är är vi ju vuxna människor. :)

Allt detta tillhör det förflutna på en hel massa sätt, men oväntat nog har jag träffat en av dessa människor detta året. Bara för fika, lite nostalgi, skvaller och trevligt sällskap.

Jag önskar verkligen personen ifråga allt det bästa! Han är supermysig, charmig, rolig och ser bra ut. Kan det gå fel då?
När jag då får höra bra nyheter som jag hoppas gör människan lycklig så blir jag jätteglad! Inte så konstigt va?
Jag blev lite förvirrad en liten stund senare, och detta fick mig att tänka. Ja, jag skrev till och med ett långt ifrågasättande mail som jag aldrig skickade! :) Jag skickade det inte för det kändes irrelevant nu. Det var passé.

Så nu under den underliga konversationen igår får jag höra att dom goda nyheterna kanske inte är så goda. Det kanske inte ens är några nyheter alls. Då undrar jag varför!? What's the point!?!
Det enda jag kan tänka mig är ett ord jag inte ens vill nämna för jag tycker det är så fult, men det är ju så långsökt! Vi ses inte speciellt ofta och har verkligen inte haft någon hidden agenda.
Nu är jag förvirrad och... förvirrad.
För det är ju faktiskt så att hade situationen sett lite annorlunda ut. Hade vi varit närmare varandra bara och haft mer tid. Då kanske det faktiskt skulle kunna vara någonting riktigt.

Men! You can't live with them, you can't live without them!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är helt okej att se när man har tråkigt. :P Men det är otroligt pinsamt.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 17:12:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: nicole

tro det eller ej, men killens syster var med i bonde söker fru 2007 - hon gifte sig med bonden ifråga och i somras fick dom barn ;)



annars är jag mucho benägen att hålla med dig haha kram

2010-10-21 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0