Helgish...

Trots att jag kände mig mer död än levande i lördags på dagen så blev kvällen helt fantastisk!
Jag förlorade tävlingen, men det gjorde inget för det fanns champagne till alla och vin så att det räckte och blev över.
En chans för mig att lära känna alla lite bättre, och jag kan ju villigt erkänna att dom blir bara trevligare och trevligare!

Söndagen tänkte jag sen spendera i sängen, men fick för mig att mitt hår var oacceptabelt och att jag behövde klippa mig.
Så jag begav mig till närmsta köpcenter för att hitta en frisör. Första bästa så bokar jag en tid! Samma dag! Fast fyra timmar senare... WHAT TO DO!?
Det blev lite shopping, många affärer, kaffe, telefonsamtal och umgänge med min bok.
Kan dock påpeka att man nog inte ska va såå länge i ett köpcentrum...
Slutsatsen blev dock att jag fick mitt hår klippt. Fantastiskt!

När jag väl kom hem tänkte jag tillaga den där fläskkarrén jag impulsköpte tidigare i veckan. Men jag orkade inte! Var heeelt slut! Så jag och Grannen lagade någonting lite snabbare. Shit-chattade och kramades lite innan jag stupade i säng.

Idag har jag varit barnvakt. Barnet lever. Jag har nu återhämtat mig. Men under ett tag när vi var på Andy's lekland så kändes det som tortyr.
Nej, jag kommer inte gå dit igen.

Nu har jag haft tv-serie-kväll. Eller har... Fast jag är lite kluven. Rastlös som vanligt. Försöker komma på vad jag och Leoj ska göra imorrn, har en massa tankar om en ny "karriär" som jag vill forma lite, två mail att skriva. Tja, en massa saker som gör mig ofokuserad helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0